tisdag 5 februari 2008

Ahh, skandal!

Nu har jag inte skrivit på hur länge som helst och ni, kära läsare, besöker ändå flitigt min långtråkiga blogg. Jag kan berätta lite om vad som har hänt sedan sist. Jag håller på att skriva vykort till Wilmas klass och dom är från Vresiga Vera. Varje barn får sitt eget kort. Här har jag skrivit ner barnets namn och namnets betydelse. Sedan har jag letat kända personer med samma namn som barnet. Till exempel Wilma i Skärgårdsdoktorn. Jag ska skriva ut detta ikväll och lämna det till fröknarna i morgon. Sedan så har Mika grön bajs och det har hon haft i flera dagar nu. Jag har läst och letat på internet om bra förklaringar och har inte hittat något av större värde ännu. I morgon ska jag gå till vårdcentralen och då hoppas jag få klarhet i detta. Men om någon av er sitter på en lösning, så var vänlig att meddela mig ;)
Ja, sedan så har jag suttit och knåpat ihop dopkorten också. Det blev ändå rätt så bra, men en miss gjorde jag dock. Jag lade ner en del av korten i min ryggsäck, i väntan på att bli postade, och då blev dom en aningens böjda. Berätta inte detta för någon, för då kan vi skylla på posten istället. Jaha, jag hann inte färdigställa detta idag heller...hmm...men imorgon kanske...kram på er...

1 kommentar: