fredag 11 april 2008

På stan i nostalgi

Vilken tur att Mika börjar ha brist på bodys i hennes storlek. Därför var det tvunget att åka in till stan och shoppa lite. Vi gick direkt in på Lindex och roffade åt oss två stackars plagg från kollektionen Fem myror är fler än fyra elefanter. Det är slutsålt i hela Sverige av vissa storlekar och jag hade turen att hitta två bodys. Helst skulle jag vilja ha klänningar till alla tre tjejer, men tyvärr. Det som retar mig är att för några månader sedan så låg jag och designade "min vana trogen" sent om natten. Då tänkte jag kontakta SVT för att ta fram kläder med Linus på linjen (finns redan upptäckte jag dagen efter) Fem myror, Teskedsgumman osv. Jag vet, det är inte lite önskedrömmande jag håller på med, men vad tusan. Sedan så hann ju någon före, eftersom jag inte fick tummen ur. Sedan så hade väl ingen lyssnat på mig heller, utan utbildning, erfarenhet och helt klart crazy idéer. En annan dröm jag har innefattar Tiger Woods, så känner ni honom kan ni ju be honom ringa mig...hehe.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar