torsdag 8 maj 2008

Bilda klubb

Jag skulle vilja bilda en klubb för oss kvinnor (och män) som inte kan säga nej. Vi välkomnar också medlemmar som inte kan hålla fast vid sina "rättigheter" och som sväljer sina åsiter.

Jag har börjat träna och får en del av pengarna från jobbet. Det är fakturerat två gånger och sedan skulle jag betala resten själv. När jag besöker träningslokalens hemsida, så ser jag att jag kunde välja ett betydligt billigare alternativ. Det skulle ha passat mig mycket bättre, så jag ringer intruktören. Han ger inte med sig alls, utan menar att dom har lagt ner så mycket pappersjobb så det skulle inte gå att ändra. Jaha, jag säger inget mer utan lägger på och börjar fundera. Vaddå för pappersarbete? Fakturorna är helt ok, men jag tycker att jag kan ändra mina träningstillfällen till färre antal gånger och träna för det jag redan har betalat. Jag blir irriterad på mig själv att jag inte sa allt detta första gången jag pratade med honom, men också irri på honom som knorrar. Det borde vara en självklarhet att jag får ändra. Jag har ju betalat för nästan ett år, men hittills bara tränat vid ett tillfälle. Så finns det någon utbildare i självkurage eller självkänsla där ute, eller en "hemlig" klubb...ring mig...snarast. Jag ska nämligen träffa honom igen imorgon...Skit också!

Kram Mariana

1 kommentar:

  1. stå på dig och säg som du tycker...det är ju du som ska träna och vet vad som passar dig bäst.
    Kram

    SvaraRadera