måndag 7 juli 2008

Måndag morgon

Ja, då var det dax att skriva några rader. Jag passar på att skriva medan jag sitter och väntar i telefonkö (183:e plats i kön) hos Försäkringskassan. Fatta, det är ju för fan ett skämt!!! Jag tycker att dom kan lägga ner den verksamheten, för jag gör ändå deras jobb! Jag fyller i blanketten på internet, jag ringer och kollar datum hos min arbetsgivare för att FK inte får tag på folk. Jag sitter snällt och väntar i telefonkö, när det faktiskt är jag som borde anses som kund hos dom. Dom borde ringa upp mig om tretton minuter och svarar jag inte då, så borde dom ringa igen och igen tills dom får tag på mig. Så är verkligheten för mig och vad är det för rättvisa? 5 min och 55 sek senare har jag plats 106 i kön...haha...

Jaha, jag ska försöka bena ut mina minnen med hjälp av fotografier. Dom lägger så snällt i tidsordning när jag för över dom till datorn, så det kan faktiskt vara till hjälp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar