onsdag 5 november 2008

Husvagnen har gått i ide och jag har gjort min läxa

Jo, ikväll så drog vi husvagnen till sin vinterbostad. Hoppas den mår bra när vi hämtar den till våren. Sedan så vill jag verkligen tacka Tina, vår gulligull sötnos som alltid ställer upp. Tina, du vet att jag älskar dig! Sedan så hälsar jag till Tinas lillasyster! Upp med hakan gullet, du är så himla duktig och har en härlig personlighet som ingen himla Umeåbrud kan ta ifrån dig!!! Låt det bara rinna av dig, dom är inte värda ens en gnutta av din uppmärksamhet. Kicki, jag har glömt att skriva om hur duktig du är också. Som har fixat jobb såhär i lågkonjunkturen! Bra jobbat. Lotta också! Vilken tjej som fixar jobb på det sätt som hon gör! Hon kommer att hjälpa en kille när han är i skolan, och jag är säker på att dom två blir ett vinnande team. En puss till Maggan som äntligen köpt sin efterlängtade dator. Till min mamma som alltid finns där och som stickar, syr och knåpar åt oss stackare som saknar denna fantastiska talang. Tina har lovat mig att lära ut virkningens hemligheter! Till pappa som alltid tänker på oss och ringer när det händer något nytt i sportvärlden. Till Sara och Niklas som tog oss med till Ammarnäs. En bamsekram till mina underabara barn, bara för att ni finns här! Till Obama för att han fick Sverige att skriva om något annat än bantningstips, mord och tårar! Hurra för Amerika. Nu ska jag fundera över vem jag har glömt...återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar