onsdag 26 november 2008

Tuff mot mormor

Jag pratade precis med min mamma och då berättade hon om en händelse som hade utspelat sig under förra veckan. Tyra (min mamma) var här på besök och vid det här specifika tillfället så var Tyra och Stella (min treåring) ensamma hemma. Då utspelades följande:

Stella säger:
-Mormor, jag vill ha klänning!
-Jo, men då får du ta på dig strumpbyxor först.
-Nä, jag vill ha klänning.
-Jo, det får du, efter att du har tagit på dig strumpbyxor.
Stella mulnar ihop och efter en stund säger hon till sin mormor.
-Har du inget förstånd?
-Va?
Stella tar i lite mera och utbrister:
-Har du rent inget förstånd?

Johopp, där satt hon mormor på plats utan pardon! Undrar just var hon fått det ordet ifrån?! Ha ha...

1 kommentar:

  1. Haha... så otroligt roligt :D

    Ja barn är så himla söta och vart dom får allt ifrån undrar man ju..:)

    SvaraRadera