måndag 24 november 2008

Visst sker det under...

För en tid sedan så berättade mamman till en av Wilmas klasskompisar något roligt. Eller var det skumt? Döm själva! Ja, till saken. Hon sa i alla fall att hennes två döttrar som är sju år och fyra år hade lekt en lite annorlunda lek dagen innan.
- Jaha, sa jag förvånat.
- Vad lekte dom då?, undrade jag vidare.
-Jo, dom lekte Mariana och dom tre barnen, svarade hon då glatt!

Ha ha, det vore något att få beskåda. Undra om det var en positiv bild dom hade eller om jag mest stod och skrek?!!! Sedan kan man ju fundera vart Magnus roll i det hela tog vägen?!! He he...(sitter och småler åt min elakhet)

1 kommentar:

  1. Hallå

    Sååå himla roligt att du skriver så många inlägg, läser och skrattar, (S undrar om jag hör röster)hoppas nu att du fortsätter även sen du vunnit RIX FM.

    Du om någon ÄR begåvad!

    Kramen

    psssst jag ska bli farmor.....om allt går bra..pssss

    SvaraRadera