onsdag 7 januari 2009

Julafton 2008








Pga sjukdom så stannade vi hemma den här julen. Wilma och Stella tog på sig rollen som tomtenissar och på första bilden "rekar" dom inför uppgiften. Magnus gjorde en äggtoddy till mig, eftersom jag under flera år har velat prova det. Det var gott men MASTIGT! Dagen till ära så klädde vi oss i finkläder. Det var ju ändå jul och för stämningens skull så var det värt besväret. Mika däremot fick till sin stora förskräckelse ta på sig en finklänning. Materialet i klänningen gjorde att hon hurvades, precis som Wilma gjorde den gången hon bar den första gången. Efter ett tag gick det dock bra, men hon var inte riktigt belåten över klädvalet tror jag. Hon gick omkring helt allvarlig under första timman. Lite julklappar till barnen blev det ändå. Magnus finaste julklapp fanns i Malå och det fick han öppna i förrgår. Det var en Nadurra GlenLivet Whiskey. Jag tror han blev glad. När det var dags för syskonfoto, så fick storasyskonen hålla i huvudet på den minsta. Jag tror inte hon uppskattade det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar