onsdag 4 februari 2009

Nytt objektiv

Trots att vi egentligen inte har råd just nu, så har jag äntligen fått ett nytt objektiv till min älskade kamera. Det är ett allround objektiv med lite bättre zoom, precis som jag har haft behov av så många gånger. Vi köpte det på Tradera och lyckades pricka in på precis det objektiv som slutade på ett riktigt bra pris. Tyvärr så har jag inte riktigt haft möjligheten att sätta det på prov ännu, har mest testat det inomhus och jag är imponerad. Nu saknas bara en fotokurs som går igenom grunderna för fotografering med focus på fototeknik, motiv och gärna lite redigering! Sedan så kan ni inte gissa vad jag gjorde igår. Jag deltog i en streetdance utbildning som är uppdelad på sju träffar. Det var svårt, för min gamla kropp klarar inte koordinationen som förr. Sedan så körde ledaren stenhårt med oss och varvade dansen med fyspass. Det var allt i från "idioten" och hinderbanor till sit ups och armhävningar. Jättekul och mjölksyran fick jag på köpet! He he...
Det var min söta systerdotter från Norsjö som lurade dit mig och det uppskattar jag! Kram på dig gumman!

2 kommentarer:

  1. vassego ;-)
    Lånade din video på den snygga killen i body och beskrev mej själv som han, fast han var bara lite bättre än mej på att dansa ;-) hehe
    Vi ses nästa tisdag!

    SvaraRadera
  2. Men vad roligt att du köpt ett objektiv!!

    Vad blev det för något ?

    Hoppas allt är bra med er!

    Kram

    SvaraRadera