måndag 2 februari 2009

Slalomfantaster

I helgen så åkte vi till Klutmarksbacken och Wilma tog stora liften själv. Jag är verkligen imponerad. Men sedan så tog vi även med utrustning till Stella och hon fick i sidled gå uppför en liten bit, och sedan så plogade hon nerför. Efter ungfär fyra försök så mulnade hon ihop och jag frågade vad det var:
-Jag vill att pappa ska komma!
-Han kommer alldeles strax, han åker med Wilma, svarade jag. Vad är det då? Vill du inte åka mera?
-Jo, men jag vill åka i liften!
Japp, sagt och gjort. Magnus åkte i barnliften tillsammans med Stella och hon kämpade på och gjorde det riktigt bra hon också. Problemet är nog att hennes skidor är lite väl långa och hennes pjäxor är lite väl stora. Så det får vi väl se över om hon vill åka mera! Sedan så började Stella gympa igår också. Det är genom Unga Örnar och jag tror att hon tyckte det var riktigt kul. När det var dags för kullerbyttor, så var det väldigt olika på stilar och hur bra dom behärskade detta rörelsemoment. Stella däremot, försökte prata sig ur situationen, på ett sådant sätt som bara Stella kan. Ha ha!

Kram på er.

1 kommentar:

  1. Vill du följa med på Streetdance i Skellefteå ??
    Läs mer i min blogg, och följ me vettja!
    Dags att skaka på fläsket, ungefär som han här nere...hahahaha

    SvaraRadera