tisdag 23 februari 2010

Kallt ute


Jag är förtvivlat less på kylan. Jag vet att jag inte borde klaga, med tanke på snöovädret söderut, men lite vårkänsla skulle verkligen liva upp tillvaron.Just nu sitter min gulliga mamma och leker med Mika och Stella. De leker visst mamma, lillasyster och kanin?! Ikväll ska vi nog köpa en kombikyl/frys som vi hittade på blocket.se. Den ska vi ta till sommarstugan i vår. Det ska bli så himla spännande att se hur köket kommer att se ut och kännas när det är klart. Vi ska även försöka städa ur och ordna till i den andra stugan på tomten. Då blir det lättare att ta emot gäster och jag längtar verkligen. På min önskelista finns nu följande:
Övriga vitvaror till köket (en aluminium fläktkåpa, en spis med häll, en diskmaskin, en tvättmaskin), våningssäng, en båt, ett släp och vad kul det vore med en gammal skoter så vi kan ta oss ut på isen). Sedan skulle vi vilja ha en fin bäddsoffa till vardagsrummet och ja, listan går att göra lång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar