lördag 6 mars 2010

En vinterdag vid stugan







Vilket underbart väder det varit idag. Vi åkte till stugan efter lunch och Magnus hjälpte vår kompis Robert att skotta av taket på deras ladugård. Under tiden gick jag en promenad med Mika och plumsade mig fram till stugan i snö som nådde upp till brösthöjd på mig. När jag väl kommit ut på vägen igen, kom traktorn ;) Det var så mysigt att komma in i stugan efter så många månader och vi blir verkligen sugna på att göra färdigt köket. Kombinerad kyl/frys har vi köpt redan, så nu återstår det övriga vitvaror, bänkskiva och lister m.m. Lite läskigt att det hade frysit vatten i duschutrymmet, men det borde inte vara någon fara eftersom Magnus kopplade ur vattenledningarna och stängde av vattnet innan vintern. Nu är vi hur som helst sugna på att börja vara där, så än en gång efterlyser jag vitvaror ifall ni känner någon som ska renovera sitt kök. Kram på er

1 kommentar:

  1. Vilken fin stuga ni verkar ha...härligt!

    Kram Ulla

    SvaraRadera