lördag 25 augusti 2007

Min goa söta systerdotter

Hej igen! Läste kommentarerna kring dagens bloggning och såg till min förskräckelse att min söta systerdotter kände sig lite utanför. Usch och fy, det är ju helt hennes förtjänst att den här bloggen existerar. Så nu nämner jag henne ordentligt, så att det inte blir några missföstånd i framtiden! Tack förresten lilla gumman, för att du hjälpte mig med hur jag kan länka din och andra personers bloggar via min. Jag har inte tagit tag i detta ännu, men jag ska göra det inom kort. Hoppas renoveringen går bra och att ni låter oss plaska runt i badet när vi kommer och sover över!!! Det är bara bebbe och inbjudan som saknas ;) . Skämt och sido. Kram på dig och pussa på barnen och ge din andra hälft en nyp på stjärten från mig. Ha ha.

1 kommentar:

  1. Jaddu..gamm-moster...
    Här får man nog passa sig för vad man kommenterar...
    ha ha ha
    Ska nog ligga lågt i framtiden ;-)

    SvaraRadera