lördag 25 augusti 2007

Lördag och regn

Typitt, som Stella uttrycker det! Är det verkligen nödvändigt med regn idag. Magnus som var laddad för föstermålning. På morgonen så kom Stella svävande i Magnus armar och gumpade ner i sängen mellan oss. När han sedan lekte tittut med henne, så skrek hon till av förtjusning och bebben i magen fick en mindre hjärtinfarkt. Jag däremot fick en rejält kännbar spark klockrent i revbenstrakten. Aj aj, det är inte skönt när det händer. Sedan så fikade vi och Tina "our lovely teenage babysitter :) " som är så lättväckt, sov lungt vidare. Sedan var det dax att slå på tv:n och titta på repriserna från nattens vm-sändningar. Nähä, det hade inte börjat ännu. Datorn då? Jodå, vad surt att jag inte gick upp klockan 03,00 och 04,20 och tittade på Carro. Bestämde mig för att vänta på repriserna efter 08,15 och skriva på bloggen istället. Gissa om jag blev glad och lite generad, när jag såg att min kusin och Ulla hade skrivit inlägg i bloggen. Det är ju hur kul som helst. Längtar tills jag får berätta för min mamma, så hon kanske också blir sugen på att börja blogga. Det skulle vara intressant. Kram på er!

1 kommentar: