måndag 10 september 2007

Tips på höstpyssel

Gick in på Clas Ohlsons idag och hittade till min förtjusning tatueringspennor, och Wilma blev mitt första offer. Det är ingen höjdarkvalitet, men de kostade typ 29 kronor och då följer "schabloner" och fyra pennor med.
Hade kontroll hos barnmorskan idag också, och Stella var en väldigt fin flicka. Hon hade stora ögon när jag fick ett stick i fingret. Allt gick ändå bra och när jag hostade så ökade barnets hjärtljud ganska markant, men han/hon lugnade sig snabbt. Stella är helt och fullt inställd på att det blir en tjej. Inget alternativ är acceptabelt. Nu ska vi precis stoppa dom i säng, så jag får skriva lite mer sedan.
Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Jag säger bara en sak....häftigt

    Ulla

    SvaraRadera
  2. Hallå ???
    *ekar tomt..*
    Någon här ??
    Det var ju ett tag sen man hörde av er...stuckit på BB ???
    Ni MÅSTE sms:a då ni fått...måste ju komma å kika in lillknodden!!!
    ..och plötsligt kommer min lillkille att bli en MEGABÄBIS !!
    Lycka till !!

    SvaraRadera