tisdag 27 november 2007

Tisdag och tiden rusar iväg

Hej hopp! Är det någon mer än jag som känner att tiden inte räcker till? Jag försökte göra det mest nödvändigaste idag, men det är tydligen helt omöjligt att avsluta något nu för tiden. Ibland känns det som om tvättkorgen som innehåller den rena tvätten är så tekniskt avancerad att den fyller på sig själv. Sedan skickar den ut osynliga signaler till alla som passerar, och som ständigt påminner en om att "här är jag, det är bara att börja vika ihop innehållet". Ja ja, gnäll gnäll. Jag hann då dricka en kopp alkoholfri glögg idag, som jag värmde i micron. Jojomensan, gott är det! Igår hälsade min systerson och hans tjej på hos oss. Dom är så himla gulliga och vi hade så trevligt. Vips var klockan över tio på kvällen och först när jag lade mig i sängen, så kände jag hur trött jag egentligen var. Jag skulle ju skriva något festligt som Wilma sa härom dagen, men nu är det helt tomt i huvudet. Så kram på er istället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar