torsdag 1 november 2007

Utmaning av Belinda

1. Vad heter du? Mariana Persson
2. Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Blå jeans från BIK BOK
3. Vad lyssnar du på just nu? Wilma surfar runt på Barbies hemsida och i bakgrunden hör jag (för ungefär 323 gången) Madicken på ljudsaga.
4. Vad gjorde du igår kväll? Såg Greys och fick inbjudan till lunch på fredag.
5. Vad var det sista du åt? Det kommer jag inte ihåg. Det var säkert godis.
6. Hur är vädret hos dig just nu? Soligt och rimfrosten ligger fortfarande kvar.
7. Den senaste personen du talat i telefonen med? Tjejen som kom med inbjudan till lunch på fredag.
8. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Hur han rör sig.
9. Gillar du personen som skickade detta till dig? Min första systerdotter och en goding...så klart jag gillar henne ;).
10. Hur mår du idag? Bra, har trist nog fortfarande ont i nacken.
11. Vilken är din favoritdryck? Vatten och ett gott vin
12. Favorit alkoholbaserad dryck? Jaha, se ovan.
13. Favoritsport? Innebandy och spontana påhitt som fotboll, beachvolley och brännboll med kompisar.
14. Hårfärg? Hyffsat blond med gråa inslag...tyvärr...
15. Soluppgång eller solnedgång? Soluppgång om det visar på finfint väder.
16. Syskon och deras ålder? Tre äldre systrar och en storebror.
17. Favoritmånad? Maj, då nalkas våren.
18. Senaste filmen du såg? Svensk film. Den heter Nina Frisk och var väl ok.
19. Favoritsysselsättning? När vi umgås med kompisar och huset. Fotografera och då med barnen och sambo i släptåg. Spontana upptåg.
20. Favoritdag på veckan? Fredag.
21. Är du för blyg för att bjuda ut någon? Känns inte så aktuellt bara, men nej, jag är inte blyg.
22. Favortilåt(ar)? Jag har fått frågan förut och svarat samma sak. Jag är allätare.
23. Sommar eller vinter? Sommar, för jag fryser.
24. Kramar eller kyssar? Båda tack!
25. Förhållande eller one-night-stand? Förhållande , inget att tveka om där inte.
26. Choklad eller vanilj? Ehh...i vilket sammanhang. Jag vill gärna ha båda i tex chokladbollar...
27. Vill du att dina vänner ska anta utmaningen? Jo, det vore kul...
28. Vem är störst chans att hon/han gör det? Jag orkar inte skicka ut förfrågan, så ta dig gärna friheten att maila mig genom att först kopiera denna text och byt ut mina ord mot dina egna.
29.Vem är det minst chans att hon/han inte gör det? Dom kompisar som inte har tillgång till dator.
30. Hur bor du och med vem/vilka? Villa i Skellefteå med min familj.
31. Vad läser du för böcker? Kriminalare och thrillers.
32. Hur ser din musmatta ut? Har ingen.
33. Favoritspel? Pictionary
34. Kan du nudda din näsa med tungan? Nope
35. Kan du korsa ett öga åt gången? Hmm, nä har inte haft anledning att prova.
36. Är du romantisk? Jag önskar att jag är det
37. Skulle du säga själv att du är lycklig? Mycket
38. Vilka har du utmanat? Den som känner sig manad.
39. Vad ska du göra imorgon? Vad är det för dag imorgon...jag ammar
40.Vad är klockan när du svarat på detta? 09.29

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar