onsdag 23 januari 2008

Fortfarande snusfri

Jippiee, vad duktiga vi är! Snusfria sedan fem dagar och jag tycker det går riktigt bra! Har svårt bara att inte ha något att stoppa i munnen efter tex kaffe. Vi har lite After 8 hemma, men det är jag inte så sugen på för tillfället. Så min söta sambo är påväg upp till Maxi och köpa mig lite choklad och lakrits. Det var under protest, men jag är faktiskt både sjuk, duktig och så är Mika sjuk så hon behöver lite choklad och lakrits (via mig) också ;)



Ringde sjukvårdsrådgivningen idag och frågade om RS-viruset. Mika är riktigt hängig, med lite svullna ögon och ständigt rinnande näsa...hmm, har jag skrivit om detta redan? Är något förvirrad...ja ja, hon är du vaken nu i alla fall och har suttit och snackat lite. Stackarn! Sen så har Stella varit ur gängorna idag också, så vi är lur på att hon håller på att bli hängig också. Hon har rödsprängda ögon och ser allmänt risig ut.

En sak som tyvärr inte blivit av ännu, pga förkylningen, är min premiärstart hos min personliga tränare. Jag är riktigt besviken, men det slår aldrig fel att jag blir sjuk när jag ska börja om att träna. När jag tex hade stukat foten (en ordentlig stukning och var borta några veckor) så blev jag förkyld precis innan omstart. Sedan återkom den stup i ett, så jag lyckades aldrig riktigt komma igång den säsongen. Det är riktigt frustrerande. Ja, jag ska skriva mer sedan, ska bara natta barnen...puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar