måndag 21 januari 2008

Mycket som har hänt sedan sist!

Först och främst så har Tina fyllt 18 år! I present fick hon bla annat två vibrerande saker som Wilma genast frågade vad det var. En kompis till Tina blev lite röd om kinderna och stammade fram något svar om att jo, det är något för vuxna...haha. Vi gav henne ett presentkort på HM, och nu hade hon visst hittat nån jacka hon skulle köpa. Två dagar senare, dvs den 18 jan så kom Sebbe och Kims lille pojke. Han vägde 3410 och var 50 lång...om jag inte minns fel...Har inte kunnat besöka honom än, för är rejält förkyld. Wilma är hemma idag också, för hon är också snörvlig och har hostat hela natten. Adam börjar polishögskolan idag. Måste komma ihåg att ringa och gratta honom igen och fråga hur det var! Lite avis är jag ju! Sedan så har vi köpt en bärbar dator. Jo, jag vet. Pryltokiga är vi, det erkänner jag gärna. Men nu är det också så att vi slutade snusa på fredag kväll, så detta är vår belöning/morot! Det har varit lite jobbigt, men har ändå gått rätt så bra. Jag kan inte klaga. Trots yrsel, hörselsvajningar, humörsvängningar och svettattacker så mår vi faktiskt bra. Så nu är det tre dagar sedan sista snusen. Visst är vi duktiga!
Kram på er. Nu ska jag gå och kurera mig och ta lilltjejen med mig...hon är sååå ledsen...lillgumman

1 kommentar:

  1. välkommen tillbaka ...har undrat vart du tagit vägen.
    håller tummarna att du lyckas med att sluta snusa.
    *kram*

    SvaraRadera