torsdag 15 maj 2008

Flashback

Precis nu när jag la in den här bilden, så minns jag plötsligt att Wilma och jag faktiskt sjöng på dopet! Jo, det är sant! Vi sjöng fyra korta verser som riktade sig till dopbarnen och publiken. Sista versen skulle bli lite extra, då Wilma och jag hade övat in några rörelser som passar till texten. Jodå, jag gjorde rörelserna, men Wilma "bangade". Så där stod jag, 34 år gammal och försökte övertyga gästerna att jag var guds gåva till världen. Segergesterna avlöste varandra. Jodu, det var en vacker syn. Härligt också att jag sjunger så vackert!

Åhh, varför gjorde jag det...haha...det är ju inte klokt. Kanske har jag 30-års kris...hmm...

1 kommentar:

  1. När jag ser bilderna på flickorna blir jag alldeles varm om hjärtat...ooooo va fina de är.
    Är det mormor som sytt?
    Kram från lappkäringen

    SvaraRadera