måndag 24 november 2008

Bild ett...glass är gott



Ja, jag vet. Det finns ingen anledning att ge så små barn sötsaker. Jag kan skriva att vi i ärlighetens namn har försökt vara duktiga. Samma gäller dessa härliga AD-droppar som barn upp till två års ålder (eller fem år) ska äta en gång om dagen. Dom kommer jag ihåg i alla fall en gång i månaden, så det är väl inte världsrekord i diciplin. Suck! Jag önskar verkligen att jag vore en sån där supermamma som på något sätt kan planera allt, komma ihåg allt och så vidare. För att ytterligare stampa på mitt eget självvärde, så glömde jag att Mika hade återbesök för att kolla öronen idag. Jag ringde såklart direkt jag kom ihåg det, men då fanns det ingen tid kvar att bli uppringd på. Nähäpp, så var det med det. Men nu tillbaks till bilden. Visst kan glass vara gott, även om det är snöstorm ute?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar