torsdag 27 november 2008

Hej svejs

Jaha, idag tänker jag fuska och inte lägga in någon bild. Jag har helt enkelt inte hunnit med något sådant idag, för jag har julpyntat och strukit dukar. Ni får helt enkelt hålla er till tåls. Mika var själv på dagis idag och Stella var hemma hos mig. Vi spelade spel, läste bok och hon fick sitta vid datorn en stund också. Hon har blivit så duktig att klara sig själv vid datorn, trots att hon inte kan läsa. Igår så tränade vi bokstaven S och trots att hon försökte (med min hand på hennes) säkert 60 gånger så fick hon inte riktigt till det. Istället så skriver hon plötsligt ett klockrent A och det satt som ett smäck. Så "lektionen" var inte helt bortkastad hehe. Sedan så hade tjejerna balettuppvisning för mig efter middagen. Mika hade också ballerinakjol och dom var så söta. Nu ska jag gå och se lite tv innan jag ska kräla mig isäng. Är verkligen trött efter en riktigt jobbig natt med Mika. Vet inte riktigt vad det var som störde hennes nattro. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar