lördag 29 november 2008

Hotellvistelse

Hej! Just nu sitter jag och skriver från ett hotellrum i Piteå. Vi åkte hit på morgonen och checkade in på hotellet vid 10.30. Sedan skulle vi julshoppa så det stod härliga till, men i stället blev det skor till Wilma och mig. Ja, och så en kappa till mamman ;) Jag är nog lite kär i den, det måste jag faktiskt medge. I övrigt så köpte jag en luciaklänning till W och en halskrage till Mika. Var sin tidning fick tjejerna också. Vid 15-tiden så åt barnen var sin risifrutti och sedan gick vi med raska steg ner till relaxavdelningen och bada i bubbelpool. Härligt. Vi hann precis gå upp till rummet och byta om, sedan så flängde vi ner till hotellets restaurang där vi åt minst sagt kungligt. När vi skulle beställa så säger Wilma:
-Vi barn vill ha Pippis plättar och mamma vill ha får.
He he, det var lamm och det var helt perfekt. Magnus åt entrecote och alla gick upp till rummet med ett leende på läpparna. Efter middagen har vi slappat, läst bok och tidningar och ätit godis (orkade inte så många). Så inga bilder idag heller, jag tänker faktiskt lägga mig och läsa tidning och slappa. En speciell hälsning går ikväll till Sköna Helena, för jag tänker på dig ofta!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar