torsdag 20 november 2008

Rix FM

Hej!
Jag har anmält mig till blogg-SM eftersom jag hoppas att jag får bli en av dom nominerade till deltävlingarna. Varför? Jo, jag vill ha en "laglig" anledning att sitta och skriva. Jag är beredd att anta den utmaning som Titti eller Gert får imorgon fredag. Dvs att skriva blogg och att varje dag lägga in minst fem bilder, varav en ska vara lättklädd. Så nu utmanar jag mig själv att skriva roligare, mera spännande och läsvärda inlägg. Så nu litar jag på att ni läser skräpet också!!!

Jag kan börja med att skriva detta:

Stella (min mellersta dotter som är tre år) fick se en bild på sin nya lillkusin och hon utbrister:
-Vad är det han har där på snippan???

Ja, jag försöker lära mina tjejer allt som är värt att veta och det innebär att man ibland glömmer att informera om vissa halvviktiga saker. Som att tillexemel små pojkbäbisar har snopp!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar