onsdag 14 januari 2009

Hemma och har det tråkigt!

Igår så hade jag möte med Trygghetsrådet. Det är en förmån som jag har via mitt fackförbund. Eftersom jag är arbetslös så får jag träffa en handledare som hjälper till med personlig utveckling, cv och mycket mer. Efter mötet blev det bestämt att jag har en månad på mig att genomföra en viss uppgift, som jag kommer att berätta mer om senare. Det är lite hemligt ännu! Hur som helst så skulle jag gärna vilja att denna nedåttrend som drabbat världen, får ett slut IDAG. Jag är så uttråkad och frustrerad. Tänk om jag vore bättre utbildad, visste vad jag ville hålla på med och hade ett fantastiskt kontaktnät. Vad vore det för sak då? Om någon där ute har något roligt och spännande att berätta så hör av dig!!! Ok, jag fick ett jätteroligt besked igår. Det är några i min närmsta krets som ska bli föräldrar! Jag säger inte vem, men det ska bli så spännande och roligt!!! Lite avis är jag nog allt?! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar