onsdag 10 juni 2009

Min bästa kompis Linda!

När jag gick i förskolan så lärde jag känna en tjej som hette Linda. Vi blev verkligen bästa kompisar och jag har många fina minnen från våran barndom tillsammans. Året då vi skulle börja sjuan, så flyttade hon tillsammans med sin familj till Dalarna och jag grät floder! Det var som om jag förlorade något av mig själv den gången! Så otroligt jobbigt, för även om jag hade många andra kompisar, så var ingen som hon. Vi har återtagit kontakten, men har svårt att hitta tiden att träffas. Hon bor idag i Umeå och jag längtar efter henne. Faktiskt så det så att jag genom åren har haft flera nära vänner som heter Linda! Linda (min barndomskompis), Linda som kom från Stockholm, Linda som bor i Åre och Linda som bor på Morön. Magnus har väldigt svårt att hålla isär alla, men de har alla en väldigt speciell plats i mitt hjärta! Kram på er!

På bilden ser ni Linda, min mamma Thyra, min systerson Adam och ja, det är jag i dom snygga glasögonen!





Här spelar Linda och jag ett häftigt dataspel! Om någon känner igen vad det är för något, kasta iväg ett mail med namn osv...och ja, jag hade känsla för snygga glasögonbågar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar