onsdag 26 augusti 2009

Jobberbjudande

Hej svejs. Jag har varit dålig att skriva igen, jag vet. Igår så ringde de från Medlefors och jag blev erbjuden ströjobb i deras städteam. Låter fint tycker jag! På tisdag till veckan ska jag dit och träffa personalen och på onsdag ska jag få provjobba. Kul! Jag har även sökt praktik, men jag berättar mer om det när jag vet om det blir av. Det kommer att avgöras när AF har tagit beslut i frågan. På fredag jobbar jag nämligen min sista dag på Optronic för den här gången, så jag kände att jag ville försöka använda tiden som arbetslös till något vettigt.

Är det någon mer än jag som tycker att det händer mycket tråkigheter nu för tiden. Unga människor som dör, olyckor och andra trista saker. Min pappa är då hemma i lägenheten igen och det tror jag han tycker är väldigt skönt. Lite orolig är jag nog ändå, men det ska väl gå bra!

Min storebror och hans tjej har ännu inte fått barn. Vi väntar och väntar. Undra just om dom har tagit fel på månad? Kanske är det 18 september som dom är planerade...hehe. Mysigt ska det bli i alla fall.

Jag gick till tandläkaren igår. Jag fick ett kostnadsförslag och det är INTE kul! Notan kommer att landa på 3440 kronor efter två lagningar...fattar ni? Det är sjukt mycket pengar.

Ja, nu ska jag ordna mig något att äta...kram så länge!

1 kommentar:

  1. Men nu du; gamm-moster!!!
    Nu har du fått en liten brors-son :-)

    SvaraRadera