torsdag 25 november 2010

Länge sedan

Jag orkar inte ens be om ursäkt att jag inte skrivit på sisådär 300 dagar. Här har det hänt mycket i alla fall. Jag har sökt in på högskola och ligger på första reservplats...iiiihhh. Jag jobbar fortfarande kvar på Optronic och trivs som fisken i vattnet och mycket tack vare mina underbara arbetskompisar. Jag såg på TV igår och det händer ju inte så där superofta. Jo, kanske när AIK spelar, men annars är det fattigt på den fronten. Vad jag såg, jo, Maria Wern. Sen fick vi panik, Magnus och jag, för att vi måste se andra delen nästa vecka...Det innebär ju att vi bokat upp oss...haha. Tråkiga saker. Hmm, min pappa blev intagen på strokeavdelningen på farsdag och han är inte alls återställd. Just nu är han på ett korttidsboende och jag är så ledsen för hans skull. När min pappa säger att han inte vill åka hem till lägenheten, ja, då är han inte pigg. Sedan så ramlade vår yngsta dotter på dagis och det blev vårdcentral, röntgen och vi ska tillbaks idag igen. Hon har fortfarande ont och vi vet inte varför. På röntgenplåtarna såg man ingenting.

Jag har inte julpyntat eller om man ska vara noga, inte ens julstädat ännu. Jag tror jag skiter i det i år. Varför måste man göra som alla andra hela tiden? Nä, jag tänkte att om vi köper julgranen och slår in några paket så är det ju firrat? Eller? Nä, jag skämtar, men jag såg en stjärna igår och önskade att någon skulle komma hit och fixa allt. Jag får väl se om det slår in?! Om ingen kommit hit före Lucia, så kanske min önskan inte slog in, eller vad tror du?

Nu ska jag gå och grädda plättar...nä, inte tunnpannkakor. Undra just om jag ska ta lite grädde till?

Förresten! Nu vill jag att ni ska ANMÄLA er till JULSÅNG på TORGET den 11 december. Vi är väl kring 20 st nu men jag hoppas och tror att vi kan bli många fler!!! Snälla, snälla, det är för en god sak!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar