fredag 15 februari 2008

Facebook no more

Hej!
Nu har jag avslutat mitt konto på Facebook. Jag känner för det första att jag inte hinner sätta mig in i alla funktioner och det leder till att alla möjliga bjuder in mig till diverse saker och jag förstår ingenting. Sedan så har jag bloggen och mailen och det tycker jag är roligare och mera personligt! Så jag hoppas det är ok och att ni som höll kontakten med mig via Facebook kan fortsätta via mail?! Kram på er! Sedan läste jag faktiskt att all information sparas på Facebook så om jag vill återuppta mitt konto, så loggar jag bara in som vanligt. Ja, jag gillar inte det faktum att all information om mig och eventuella foton, kan sparas "utan min tillåtelse". Jo, jag vet, det kan väl utnyttjas via min blogg osv...också...men ändå. Det är lite mer på egen risk och vilken utomstående hittar till min lilla vrå? Ja, moraltjafs...jodå, men det känns ändå mycket bättre nu när jag avslutat eländet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar