lördag 4 oktober 2008

Tjejfest

Fredagen den 3 oktober är ett datum som jag har sett fram emot länge. Vi hade tjejfest och det var verkligen trevligt. Jag tog med en pastasallad som jag förberett här hemma. Vi lekte en lek som går ut på att man ska sjunga en sång med den artist eller grupp som går att läsa på en lapp. Papperslappen hålls i sin tur upp i luften bakom tävlingsdeltagarna. Gissa om man får hjärnsläpp! Vi gick sedan på en club som just igår hade åldergräns på 27 år. Även här hade vi riktigt trevligt. Så här i efterhand så kanske jag inte borde ha hängt i baren så ivrigt som jag gjorde. Kände mig en aningens seg idag. Nu är jag så trött att jag skulle kunna gå i säng för kvällen och klockan är endast 19.20. Jag gick från jobbet före lunch igår och så körde jag in till Arbetsförmedligen. North Kingdom hade en kille där som informerade om media/reklambranchen och även om det egna framgångsrika företaget. Det var otroligt intressant och jag känner ju till i stort sett alla företag som ingår i det nätverk som är så unikt för Skellefteå. Här ingår företag som Krux & CO och Popcore. Jag vill jobba för något av dessa företag, men har inte på långa vägar rätta kunskaperna. Så trist, det verkar hur kul som helst. Och säg nu inte att går att börja skola igen, jo, gärna. Men tyvärr verkar det som om utbildningarna är borttagna här i Skellefteå. Nä, nu måste jag gå och förbereda mig för tv-tittande eller liknande. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar